Wyświetlenia :-)

Przysięga małżeńska | dowlaszpaula



Przysięga małżeńska - kobiety pociągają nosami, ocierają łzy wzruszenia a panowie totalnie tego nie rozumieją. Pierwsze co przychodzi mi do głowy gdy myślę o przysiędze małżeńskiej to amerykański dramat "I że Cię nie opuszczę", która kobieta tego nie zna?

Paige: Przysięgam ,kochać Cię aż do śmierci.
I zawsze wspierać.
I obiecuję,że będę mieć cierpliwość
dla faceta mojego życia.
Będę mówiła, gdy słowa będą potrzebne
i milkła, kiedy nie.
I mieszkać w cieple twojego serca.
I zawsze dzwonić do domu.


Leo
: Przysięgam, że zawsze będę Cię kochać.
Jak tylko potrafię
Teraz i na zawsze.

Przysięgam nigdy nie zapomnieć, że to zobowiązanie na całe życie.
I, że zawsze nasze dusze,
nieważne jak wiele przeszkód będą musiały pokonać,
zawsze znajdą drogę by odnaleźć się nawzajem.




A teraz pokażę Wam przysięgi które również mocno poruszyły moje serduszko:




Komentarze

  1. Monika Kazimierczuk25 października 2017 21:14

    Ja na przysiędze płakałam jak głupia. I wiem już teraz ze będę się wstydziła oglądać nagranie 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee ja pewnie też będę płakać, na samą myśl mi się chce płakać :D

      Usuń

Prześlij komentarz