Wyświetlenia :-)

Najpiękniejsze BUTY ślubne | dowlaszpaula


Buty - która kobieta ich nie kocha! Wchodząc do mnie do domu, można odnieść wrażenie że mieszka w nim stonoga ale jestem pewna, że wiele z Was tak ma! Buty są piękne, pasują niezależnie od tego czy zjadłyśmy wczoraj 5 pączków czy miskę otrębów, buty są najlepsze! Ja osobiście kocham ustawiać, przestawiać moje buty i na nie patrzeć a czasem nawet do nich mówić - wiem, wiem dziwna jestem :-).


Jeśli chodzi o buty na ten JEDYNY DZIEŃ, to od zawsze miałam w głowie jakiś tam plan. My kobiety tak już mamy, że nawet gdy jeszcze Narzeczony nie wybrany to w głowie plan na buty i suknie jest. Ja uwielbiam trampki ( i o tym wie chyba każdy ), i bardzo mi się podoba gdy Panna Młoda ma właśnie trampki na swoich stopach w tym dniu. Wiele osób mówi "ABSOLUTNIE TRAMPKI NIE PASUJĄ", dla mnie to BOMBA! Jestem z tych kobiet które buty na obcasie wkładają tylko na wielkie wyjścia, i o ile własny ślub jest ogromnym wydarzeniem o tyle chciałabym na nim chodzić normalnie a nie udawać, że ja i moje obcasy pasujemy do siebie. Drugi typ to BALERINKI! Płaskie, wygodne i piękne! Można mieć piękne buty na wysokim obcasie ale tak samo można mieć cudowne buty na płaskiej podeszwie.


Najbardziej mi się nie podobają buty nazywane "kaczuszkami" czyli 2/4 cm obcas - o wiele lepiej
wygląda się w płaskich butach! Na grupach ślubnych często trwają walki między grupą dziewczyn "obcas 10cm+" a "buty płaskie" i pada wtedy wiele ciekawych argumentów takich jak np. "To Twój ślub musisz mieć buty na wysokim obcasie, inaczej będziesz brzydko wyglądać." Każda z Nas powinna wiedzieć w czym czuje się najlepiej, jaki ma plan i marzenie! I nawet gdy wszyscy w około patrzą z oburzeniem gdy zakładasz trampki to nie przejmuj się, rób to co czujesz i wtedy właśnie będziesz wyglądać NAJPIĘKNIEJ!


Komentarze

Prześlij komentarz